Nieuws

Betalen in de kantine met de KNLTB-pas!

Je KNLTB-pas gebruiken om je consumpties bij TV TIOS te betalen? Met onze nieuwe kassa kan dat! 
Alle leden ontvangen in de week van 29 januari 2018 een e-mail, waarmee zij hun KNLTB-pas kunnen registreren en opwaarderen in de beheeromgeving ‘Mijn Knip Online’ . Wil je hier gebruik van maken? Lees dan verder voor de uitleg, de stap-voor-stap-handleiding en de Veelgestelde vragen en antwoorden!

Met ingang van 2018 gebruiken we een nieuwe kassa (leverancier Le Credit Sportif). De eerste reacties zijn erg positief!  Ook de manier van betalen wordt aangepast. Je kunt hier meer over lezen in de Nieuwsbrief Speciale Editie Januari 2018-2, die aan alle leden is verzonden. 

Wat moet elk lid zelf doen om met de KNLTB-pas te kunnen betalen?

Voor het betalen met de KNLTB-pas moet deze eerst door de leden zelf geactiveerd worden. Je krijgt dan een eigen rekening die gekoppeld is aan jouw KNLTB-pas. Deze rekening kun je opwaarderen in de beheeromgeving ‘Mijn Knip Online’ (thuis via Ideal, via de KNIP app die gratis te downloaden is vanuit de App Store en Google Play Store) en/of via de kassa zelf. Voor de leden heeft het gebruik van de KNLTB-pas als betaalmiddel als voordeel dat je niet met je bankpas hoeft rond te lopen en dat je een ‘bonus’ ontvangt bij het opwaarderen van de KNLTB-pas. De bonus bedraagt € 2,- vanaf € 40,- opwaarderen. De bonus ontvang je alleen indien je via IDEAL of de KNIP app opwaardeert, dus niet aan de kassa zelf.

BELANGRIJK:
Alle leden ontvangen een e-mail waarmee zij hun KNLTB-pas kunnen registreren.  In deze Handleiding wordt stap voor stap uitgelegd hoe dit in zijn werk gaat.

De e-mail is afkomstig van Mijn Knip Online en heeft als omschrijving: Inloggen bij Mijn KNIP Online.

Wanneer je een eigen "KNIP" hebt aangemaakt, kun je er meerdere rekeningen aan koppelen. Denk bijvoorbeeld aan de rekeningen van je kind(eren) of jouw team.  Hoe dit kan, staat onderaan in de stap-voor-stap Handleiding.

Let op:

Indien je deze mail vrijdag 2 februari nog niet ontvangen hebt, kijk dan eerst in je Spam-mailbox. Is de mail ook hier niet zichtbaar, dan kun je contact opnemen met Peter Roodbeen (roodbeenpeter@gmail.com).

Via de site https://coach.lecreditsportif.nl/hc/nl#beheer kun je veel meer informatie vinden over alles wat met de nieuwe kassa en de betaalmogelijkheden c.q. het opwaarderen te maken heeft.  HIER vind je ook een overzicht van veel gestelde vragen en antwoorden.

« Terug

» Nieuws archief