Nieuwsbrief Speciale Editie 2018-2: Betalen in de kantine van TV TIOS

In deze Nieuwsbrief: Informatie over het betalen van consumpties in de kantine van TV TIOS

Met ingang van 2018 gebruiken we een nieuwe kassa (leverancier Twelve*). Het bedieningsgemak van degenen die bardienst hebben, wordt hiermee aanzienlijk verbeterd. De eerste reacties zijn erg positief!

Ook de manier van betalen wordt aangepast. De belangrijkste reden is dat het bestuur er voor gekozen heeft om (o.a. in navolging van maatschappelijke ontwikkelingen en ten behoeve van de veiligheid en efficiency) het contante geld uit de vereniging te halen en over te gaan tot ‘cashless’ betalen. Voor de leden heeft dat tot gevolg dat:

  1. Tot en met 31 maart kan er nog met contant geld betaald worden (overgangsperiode) en daarna niet meer;
  2. De consumptiekaart wordt niet meer verkocht (in omloop zijnde kaarten kunnen nog gebruikt worden);
  3. Er kan met de bankpas betaald blijven worden (nu ook ‘contactloos’);
  4. Er kan met de KNLTB-pas betaald gaan worden (deze vervangt als het ware de consumptiekaart).

Wat moet elk lid zelf doen om met de KNLTB-pas te kunnen betalen?

Voor het betalen met de KNLTB-pas moet deze eerst door de leden zelf geactiveerd worden.
Je krijgt dan een eigen rekening die gekoppeld is aan jouw KNLTB-pas. Deze rekening kun je opwaarderen in de beheeromgeving ‘Mijn Knip Online’ (thuis via Ideal, via de KNIP app die gratis te downloaden is vanuit de App Store en Google Play Store) en/of via de kassa zelf.

Voor de leden heeft het gebruik van de KNLTB-pas als betaalmiddel als voordeel dat je niet met je bankpas hoeft rond te lopen en dat je een ‘bonus’ ontvangt bij het opwaarderen van de KNLTB-pas. De bonus bedraagt € 2,- vanaf € 40,- opwaarderen. De bonus ontvang je alleen indien je via IDEAL of de KNIP app opwaardeert, dus niet aan de kassa zelf.

BELANGRIJK: Alle bestaande leden gaan  in de week van 29 januari 2018 een e-mail ontvangen waarmee zij hun KNLTB-pas kunnen registreren. In de bijlage bij deze mail  ( KLIK HIER ) wordt stap voor stap uitgelegd hoe dit in zijn werk gaat. De e-mail is afkomstig van Mijn Knip Online en heeft als omschrijving: Inloggen bij Mijn KNIP Online.

Let op:

Indien je deze mail vrijdag 2 februari nog niet ontvangen hebt, kijk dan eerst in je Spam-mailbox. Is de mail ook hier niet zichtbaar, dan kun je contact opnemen met Peter Roodbeen (roodbeenpeter@gmail.com).

Via de site https://help.twelve.eu/hc/nl#beheer kun je veel meer informatie vinden over alles wat met de nieuwe kassa en de betaalmogelijkheden c.q. het opwaarderen te maken heeft.  Op onze website vind je HIER ook een overzicht van veel gestelde vragen en antwoorden. 

*Sinds 1 mei 2018 is Le Credit Sportif verder gegaan onder de naam Twelve.